Najčešća pitanja

Naši kupci često nam se obraćaju elektroničkom poštom ili telefonski. Ovo su neka od najčešće postavljanih pitanja i odgovori na ista.
Nadamo se da će Vam neki od odgovora pomoći.

Kako postati član BILLA Cluba?

Član BILLA Cluba može postati svaki kupac (stariji od 18 godina) koji ispuni pristupnicu, preda je na blaganji bilo kojeg BILLA supermarketa i odmah dobiva karticu koja je spremna za korištenje.
Prilikom svake kupovine u iznosu većem od 25 kuna na kartici se skeniranjem kroz blagajnu prikupljaju bodovi - 1 bod dobiva se kao nagrada za utrošenih 25 kn (2 boda za 50 kn...).

Gdje mogu provjeriti koliko imam bodova?

Stanje bodova ispisuje se na računu prilikom svake kupnje pri kojoj koristite BILLA Club karticu. Stanje možete provjeriti i na našem besplatnom info telefonu 0800 245 520, te na mailu billaclub@billa.hr.

Datum isteka bodova ne ispisuje se na računu i možete ga provjeriti isključivo na besplatnom info telefonu 0800 245 520, te na mailu billaclub@billa.hr.

Kako mogu iskoristiti svoje bodove?

Bodove možete zamjeniti za nešto iz naše BILLA Club ponude, zamolite naše djelatnike u prodavaonicama da Vam pokažu gdje stoji BILLA Club asortiman, kako biste ga mogli razgledati i odabrati nešto za sebe.

Gdje mogu razgledati BILLA Club asortiman?

BILLA Club asortiman možete razgledati u našim supermarketima.*
*osim u BILLI Vincenta iz Kastva(Zagreb) i BILLI Šubićeva (Split).

Brišu li se bodovi i koliko vremena vrijede?

Obračunsko razdoblje korištenja pogodnosti za sakupljene bodove traje godinu dana, na način da se svakog zadnjeg dana u mjesecu brišu neiskorišteni bodovi iz istog mjeseca prošle godine. Npr. zadnji dan u ožujku 2016. godine bit će obrisani nepotrošeni bodovi sakupljeni tijekom ožujka 2015. godine.

Što trebam napraviti u slučaju gubitka BILLA Club kartice?

Prilikom sljedećeg dolaska u BILLA supermarket član treba na blagajni zatražiti novu BILLA Club karticu i ispuniti novu pristupnicu. Nakon toga treba se javiti na besplatni telefon BILLA Cluba 0800-245-520 ili na mail billaclub@billa.hr kako bi se bodovi sa izgubljene kartice stornirali, a njihovo stanje prebacilo na novu BILLA Club karticu. Ukoliko član to ne napravi, BILLA ne preuzima nikakvu odgovornost.

Gdje se trebam obratiti za promjenu osobnih podataka?

Član BILLA Cluba dužan je prijaviti svaku promjenu osobnih podataka (promjena adrese, telefona i sl.) pozivom na besplatni telefon BILLA Cluba 0800-245-520 ili elektroničkom poštom (billaclub@billa.hr).

Za sva pitanja, komentare, savjete ili primjedbe obratite nam se na:

  • besplatni telefon BILLA Cluba 0800 245 520 svakim radnim danom od 8:30 do 16:30 sati
  • e-mail adresu billaclub@billa.hr
  • BILLA Club, Riječka ulica 12, 10020 Zagreb